Dag 7a Bandon sundown at the Pacific Ocean - Reisverslag uit Bandon, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu Dag 7a Bandon sundown at the Pacific Ocean - Reisverslag uit Bandon, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu

Dag 7a Bandon sundown at the Pacific Ocean

Door: Freek

Blijf op de hoogte en volg Freek

14 September 2011 | Verenigde Staten, Bandon

Ok nou beste mensen dit is de eerste keer dat ik een avondverslag schrijf maar ik wil het jullie toch niet onthouden.

Na het bloggen ben ik gaan eten en daarna dacht ik ach laat ik eens vragen hoe ver we van de Oceaan af zijn. O it is just 1,5 block away. O dat is dus gewoon om de hoek. Nou eigenlijk was het aan het einde van de straat gewoon rechtdoor tot je niet meer verder kunt.

Zo gezegd zo gedaan. Daar aangekomen had je een schitterend uitzicht over de Pacific. Er lagen schitterende grote rotsen. Ik besloot om dan ook maar de oceaan aan te raken dus daalde ik af. Wonderbaarlijk genoeg was er bijna niemand. Het was echt heerlijk om even uit te waaien op het strand. Het allermooiste is dat de zon juist onderging aan de horizon en dat gaf een heel mooi licht.

Tijdens mijn wandeling kwam ik bij een soort drooggevallen mosselbank. Ik keek eens rond en zag een hele mooie paarse zeester, en toen nog een en nog een etc. Ook andere kleuren waren aanwezig , erg mooi. De zeesterren zaten nog goed vast gezogen aan de mosselbank en ik denk dat ze dat volhouden tot de vloed hun weer bevrijd!

Ik wandelde nog een stuk over het strand alvorens ik terug ging naar het Cycle Oregon dorp. Daar luisterde ik nog even naar een band die geweldige mooie rock en pop nummers speelde.

Ik ga dadelijk proberen de foto's te uploaden want dat is dus het allermooiste.

Cu the Freak

  • 15 September 2011 - 05:56

    Thuisfront:

    Heeeeel mooie foto's....................... xxx

  • 15 September 2011 - 06:15

    Anneke:

    Freek,
    Geweldig mooi hoor.

  • 15 September 2011 - 08:36

    Diny:

    Hoi Freek,
    Wat een prachtige foto's. Ik kan me voorstellen dat je enorm genoten hebt. Veel succes voor de rest van de tour.

  • 15 September 2011 - 09:03

    Michelle :

    Wow geweldig! Wat heeft het water altijd een heerlijke invloed op je gemoedsrust. Geniet met vole teugen...... Jullie zouden hier eens de zeesterren, lionfishes, stingrays moeten komen bewonderen... Voor de meiden ook leuk! Fiets ze en "keep it up"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 67358

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 21 September 2011

Cycle Oregon 2011 Going Coastal

08 September 2010 - 21 September 2010

Cycle Oregon 2010 The Round Up Ride

09 September 2009 - 22 September 2009

Cycle Oregon 2009 The Mythical State of Jefferson

04 September 2008 - 15 September 2008

Cycle Oregon 2008 The Wild Wheeled West

Landen bezocht: