De rustmiddag in Halfway - Reisverslag uit Halfway, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu De rustmiddag in Halfway - Reisverslag uit Halfway, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu

De rustmiddag in Halfway

Door: Freek Reijnen

Blijf op de hoogte en volg Freek

11 September 2008 | Verenigde Staten, Halfway

Nadat ik uit de bieb moest vertrekken heb ik nog wat foto's gemaakt van het echt leuke wild-west stadje. Er vervolgens heb ik mezelf maar eens getrakteerd op een heerlijk wit bier in the Beer Garden. Deze was voor de verandering midden in het dorp opgezet net als het podium. Het was super gezellig. Helaas was ik net te laat voor de cursus how to pack a mule. Maar ik kon nog wel wat leuke foto's maken.
Ook de hilly billy muziek was erg sfeervol en mocht niet ontbreken.

Ik zat daar heerlijk op het terras te zitten en vervolgens kwam Ripley voorbij en even later Ed. Beide trakteerde ik op een biertje en er werd leuk geouwehoerd over van alles en nog wat.

Van Ed kreeg ik een uitnodiging om eens met mijn familie over te komen. Ik kon dan wel in zijn huis logeren. Dus wie weet. Na nog wat gelachen te hebben gingen Ed en ik eten. Vandaag hadden we roastbeef van de barbeque met een heerlijke salade en een gepofte aardappel. Het was delicious.

Ed vroeg of ik nog mee ging terug de stad in want er as vanavond Karaoke from Hell. Maar ik bedacht dat ik al genoeg bier had gehad en morgen zou de zwaarste dag worden.

We namen afscheid en vervolgens ging ik om circa 20.30 uur slapen.

Het was toch nog een mooie "rustdag" geworden.