The day after - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Freek Reijnen

Blijf op de hoogte en volg Freek

05 September 2008 | Verenigde Staten, Portland

Goooooooooood morning everybody. Hier een nieuw berichtje van The Freak from Holland.

Nou ik dacht dat Brabant het alléénrecht had op lange nachten maar hier in de States kunnen ze er ook wat van. Of zou het misschien aan het tijdsverschil liggen? Enfin ik heb redelijk geslapen en ook nog behoorlijk lang, zeker voor mijn doen. Dus zelfs de stadse buitenlucht doet je goed. Hoewel het, vooral door de relaxte sfeer, meer een wandeling in het park lijkt.

Terwijl jullie net aan het dineren waren zat ik te ontbijten. Eigenlijk best grappig die negen uur tijdsverschil. Het is even wennen met de communicatie maar alles went zelfs een.....

Vandaag ga ik eerst op jacht naar een internationale stekker want een ronde stekker past echt niet in een plat stopcontact dus ik ben bang dat ik, althans mijn telefoon, anders uitvalverschijnselen ga vertonen. Daarna ga ik naar een gedeelte van de stad dat Old Town heet en vervolgens naar China Town en uiteindelijk naar de North West Territories. Uit alle folders en informatie lijkt het mij dat dit het leukste gedeelte van de stad moet zijn.

Inmiddels beginnen er overigens ook steeds meer wielrenners binnen te druppelen in het hotel dus het gaat echt gebeuren. Spannend hoor. (ik dacht even dat ik de enige was)

Wat mij trouwens opvalt hier in the States is dat er overal zo giga hoop personeel is. Ik zou zeggen een gevalletje van verborgen werkeloosheid. In een restaurant heb je iemand om de bestelling op te nemen, iemand om deze weg te brengen, iemand om je bord mee te nemen en iemand om af te rekenen. Dit is overal zo! Terwijl wij dat allemaal alleen zouden doen. Ja daar krijg je ook wel een relaxte sfeer van en dan heb je ook niet meer dan 8 vakantiedagen per jaar nodig.

Bedankt voor jullie interactieve berichten. Dat is tenminste een goed gebruik van het web.

So off we go. Bye love!

  • 05 September 2008 - 16:28

    Zeikmoda:

    Ja ja: off we go!

  • 05 September 2008 - 17:44

    Dvs:

    Wordt er ook nog gefiets?

  • 05 September 2008 - 19:00

    Anneke Lips:

    ha die freek
    met jouw fietsverslag kunnen we hier in vkw vast weer meegenieten.
    wij wensen je heel veel succes met deze trip en kijken uit naar je volgende mail
    heel veel groetjes
    hans en anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Portland

Freek

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 67251

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 21 September 2011

Cycle Oregon 2011 Going Coastal

08 September 2010 - 21 September 2010

Cycle Oregon 2010 The Round Up Ride

09 September 2009 - 22 September 2009

Cycle Oregon 2009 The Mythical State of Jefferson

04 September 2008 - 15 September 2008

Cycle Oregon 2008 The Wild Wheeled West

Landen bezocht: