Fietsdag 6 Grants-Pass Hugo loop 69km - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu Fietsdag 6 Grants-Pass Hugo loop 69km - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu

Fietsdag 6 Grants-Pass Hugo loop 69km

Door: Freek Reijnen

Blijf op de hoogte en volg Freek

18 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisterenavond heb ik tijdens het eten een stel uit Portland ontmoet, Patty en Andrew. We hebben heel lang gezellig zitten kletsen over van alles en nog wat waarna ik nog naar karaoke from hell ben gaan kijken. Hier waren echt hele goede optredens bij en het publiek ging werkelijk waar uit hun dak. Hier kwam ik nog de dutchguys uit Westerhoven tegen. Aangezien ze helemaal in het oranje gekleed zijn tijdens het fietsen worden ze de orange train genoemd en zijn er zelfs mensen die met hun op de foto willen. Grappig he!?

Nou van het voornemen van gisteren, om dus te gaan fietsen, is niet veel terecht gekomen want the Freak is ziek. Ja helaas ik heb last van maag en buikpijn en het gevolg daarvan is diaree. Ik heb gelukkig geen koorts. Ja het was een drukke nacht zal ik maar zeggen.

Dus deze morgen blijven liggen tot 8.30 uur en vervolgens wat rommellen. Wat vragen stellen aan de ehbo-post over medicijnen ed. Enfin eten zit er even niet in dus dat heb ik maar overgeslagen, net als het fietsen dus.

Bij navraag bij de stand van het dorp op het Cycle Oregon terrein wisten ze mij een pharmacy aan te wijzen waar ik wat norit achtige spullen kon kopen.

Daar dus op af en ik kreeg een speciale behandeling omdat ik een fietser was. Er werdt speciaal een winkeljuffrouw omgeroepen om mij te helpen. Erg vriendelijk!

Na wat medicijnen ingenomen te hebben maar richting het stadje om wat rond te kijken en ergens wat biscuits of zoiets te kopen. Zo probeer ik toch wat binnen te krijgen zodat ik morgen de laatste dag wel kan fietsen. Nou is het niet zo ver maar als je helemaal niets gegeten hebt zal het toch wel een opgave zijn. Daarnaast probeer ik ook wat te drinken zodat ik met dit hete weer, maar liefst 33 graden, geen uitdrogingsverschijnselen ga krijgen want dan zijn we nog verder van huis.

Een kleinde troost is dat meer mensen hier last van hebben dus gedacht wordt aan een voedselvergiftiging. Ik houd het in de gaten zal ik maar zeggen.

Nou is er gelukkig in dit stadje van alles te doen dus ik kan me zelf wel bezig houden. Ik heb net wat shortbread, een soort zandkoekje, gegeten en een flesje water gedronken. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Maar geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen het is nog maar één dag fietsen en dan zit dat er weer op.

Nou ik ga dadelijk nog wat foto's maken van het stadje waarna ik op mijn gemak terugloop naar het park waarin we kamperen.

Morgen de laatste dag waarna ik de bus terug neem naar Portland Airport om daar nog 2 dagen te blijven.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten Freek

  • 18 September 2009 - 21:15

    Michelle:

    Dat is balen jongen. Beterschap! Probeer toch maar te genieten. In pakistan gaven ze altijd in dit soort gevallen een blikje 7 Up, met een schepje suiker en een snufje zout. Goed om je energie op te vijzelen en ook vocht vast te houden. Misschien wat voor jou! Hou je taai, sterkte met de laatste tocht!

  • 18 September 2009 - 23:34

    Edwin, Fietsland.com:

    Jammer zeg dat je even niet lekker bent, ik duim voor je dat je snel weer opknapt!

  • 19 September 2009 - 07:28

    Ed:

    Beterschap!! Ik kan me nog een vergelijkbaar geval herrineren in de Vogezen onderaan de Ballon d"Alsace....!!!

  • 19 September 2009 - 08:57

    Diny Benthem:

    Wat naar dat je ziek bent. Hoewel het nu bij jou nacht is toch een tip. Probeer eens cola te drinken. Dat wil nog wel eens helpen weten wij uit ervaring in het verre oosten. Beterschap en toch nog veel plezier op de laatste fietsdag.

  • 19 September 2009 - 17:22

    Lydia:

    ha. freek wat geniet ik weer van je leuke verslagen. Hoop dat je snel opknapt en morgen weer fit aan de start staat. Heel veel succes nog. groetjes lydia en kids

  • 19 September 2009 - 19:32

    Anneke:

    ha die freek, hoop dat je na alle nuttige tips(warme cola is ook nog een optie) toch opgeknapt bent om de laatste tocht te fietsen.
    kan helaas je laatste verslagen even niet lezen .zondag gaan we een paar dagen naar oostenrijk.later in de week zal ik met veel plezier je verslagen lezen.
    groetjes hans en anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 67330

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 21 September 2011

Cycle Oregon 2011 Going Coastal

08 September 2010 - 21 September 2010

Cycle Oregon 2010 The Round Up Ride

09 September 2009 - 22 September 2009

Cycle Oregon 2009 The Mythical State of Jefferson

04 September 2008 - 15 September 2008

Cycle Oregon 2008 The Wild Wheeled West

Landen bezocht: