Vervolg fietsdag 6 Grants Pass - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu Vervolg fietsdag 6 Grants Pass - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu

Vervolg fietsdag 6 Grants Pass

Door: Freek Reijnen

Blijf op de hoogte en volg Freek

20 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Allereerst bedankt voor alle lieve tips om mij toch weer op de been te helpen.

Nadat ik mijn vorige verslag geschreven had besloot ik om toch maar eens een dokter op te zoeken niet dat het nu zo erg was maar vanwege heersende Mexicaanse griep dacht ik je weet maar nooit. En trouwens het is ook company policy en ik wil niet diegene zijn die straks deze griep mee brengt.

Dus op zoek naar een dokter. Nou ik heb dan niet gefietst vandaag maar ik heb zeker genoeg gelopen het was namelijk helemaal aan de andere kant van het stadje al gauw een 3 km lopen. Maar ja als je iets wilt dan moet je er ook iets voor doen.

Enfin ik moest me melden in het Immediate Care Hospital. Daar aangekomen was de eerste vraag heeft u een medical care insurance? Nou nee dus, ja althans een Nederlandse maar daar konden ze niets mee. Maar toen ik aangaf gewoon te willen betalen gingen alle deuren open. Overigens van mijn eigen diagnose " I think I have got the Mexcican-flu" werdt echt niemand wild. Nou blijkt dat ze dat hier de Schwein-flu noemen.

Maar eerst inschrijven en de gebruikelijke checkup zoals themperaturen, bloeddruk meten, wegen etc. Daarna in hokje twee en daar kwam dan dokter Bernhard Hill een aardige en rustige man. Hij begon zijn verhaal met te vertellen dat de combinatie van mijn symptonen en hun waarnemingen , o.a. geen koorts, in iedergeval niet de schwein-flu betekende. Hij ging nog even wat speeksel afnemen en dit werd ter plekke onderzocht op een of andere luchtweg infectie. Na een minuut of 10 bleek dat het dit ook niet was. Dus de uiteindelijke diagnose is een virus ergens opgelopen waarschijnlijk door voedsel. Maar het lichaam zal dit zelf oplossen. Ik kreeg nog wel een heel verhaal en bijbehorend recept voor de eventuele middelen makkelijk te verkrijgen "just over the counter medicin" alvorens hij begon te vertellen dat hijzelf een 6 jaar geleden ook Cycle Oregon had gedaan.
Ach het was best gezellig en voor U$ 142,= weet je het dan ook.

Hierna ben ik even een van de genoemde middelen gaan halen inclusief wat water en sportdrank door de dokter voorgeschreven!

Nou weer terug naar de stad en toen weer terug naar de camping. Daar aangekomen een stoel gepakt en lekker in de schaduw, het was wederom ± 33 graden, gaan zitten. Hier viel ik in slaap en werd ik 3 uur later wakker. Inmiddels was het dinnertime maar dat sloeg ik maar over. Ik wist me te redden met crackers, water en sportdrank. Hierna nog even met Mike zitten praten en die had ook last van zijn darmen. Kortom er waren er meerdere.

Daarna ben ik naar bed gegaan en heb ik heerlijk geslapen tot 4.45 uur.

Op naar de laatste fietsdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 67322

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 21 September 2011

Cycle Oregon 2011 Going Coastal

08 September 2010 - 21 September 2010

Cycle Oregon 2010 The Round Up Ride

09 September 2009 - 22 September 2009

Cycle Oregon 2009 The Mythical State of Jefferson

04 September 2008 - 15 September 2008

Cycle Oregon 2008 The Wild Wheeled West

Landen bezocht: