The First Evening - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu The First Evening - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu

The First Evening

Door: Freek Reijnen

Blijf op de hoogte en volg Freek

04 September 2008 | Verenigde Staten, Portland

Wel nadat ik in het vorige berichtje melde dat ik ging shoppen down town ben ik nu zojuist teruggekomen. Portland is een heel relaxte stad. Ik heb wat gewandeld, geshopt en vervolgens iets gegeten. Vanuit het Hotel kun je met de shuttle bus weer terug naar het vliegveld en daar vandaan vertrek er een soort metro/tram die de stad ingaat. Voor $4.75 kun je de hele dag rondtoeren en de bus in de binnenstad is zelfs gratis.

Het eten was lekker ik had small (ja ik dus)ceaser salade met gegrilde zalm en uien ringen. Samen met een halve liter bier voor nog geen US$ 30,=. Erg lekker allemaal. Nu snel naar bed ik ben nu op drie kwartier na 24 uur wakker dus het wordt tijd.
Groeten Freek

  • 05 September 2008 - 05:55

    Renée:

    hoi pap ik mis je wel maar ik denk dat het ook wel leuk is om daar te fietsen ik hoop dat je het fietsen daar wel leuk vindt groetjes renée

  • 05 September 2008 - 06:01

    Margot:

    hoi papa ik mis je maar ik vind het fijn dat je aan gekomen bent. Is het bij jou lekker weer? Vind je het daar leuk?
    groetjes Margot

  • 05 September 2008 - 06:30

    Frans-jozef:

    Je hebt er zin in zie ik. Maak er een mooie tocht van en zorg dat je voldoende foto's maakt. Ik ben benieuwd.
    Reactie op je nieuwe artikel was verdeeld. De product manager met USB-sticks in z'n portefeuille hebben we aan het werk gezet.

    Veel succes nog en geniet ervan.

    PS De kater begint weg te trekken, al zal het nog wel een jaar duren voordat ik me er wellicht volledig overheen kan zetten ;-)

  • 05 September 2008 - 10:32

    De Kop:

    Leuk om te lezen allemaal!

    Die small ceaser salade verbaasd me. Hebbben ze geen gehakstaven met mayo???? Die halve liter bier kan ik dan wel weer waarderen. Skon!

    Succes verders en een goeie reis!

  • 05 September 2008 - 12:06

    Anja:

    Op en top Freek: sportief maar vooral het eten en drinken niet vergeten!! Heel goed.
    Veel succes met je tocht verder.

  • 05 September 2008 - 13:17

    Hetty:

    Hé Freekie !!
    Heel leuk, deze site, zodat we je kunnen volgen in Amerika!Slaap maar eens lekker ja, en morgenochtend een lekker Amerikaans ontbijtje ?? Vette pancakes met slagroom en bosbessen ??
    Mmmmmmmm !!!
    groetjes

  • 05 September 2008 - 13:33

    De Pekker:

    Ik dacht dat jij daar was om te fietsen?

    Veel succes en blijf van de webshots.....

  • 05 September 2008 - 16:11

    Niek:

    Ja je kunt jou ook werkelijk overal loslaten, ben erg benieuwd naar je fiets verhalen, dus s'avonds niet te lang in de restaurants blijven hangen etc. maar aan 't dagboek werken zodat we allen kunnen lezen wat wij moeten missen.

  • 06 September 2008 - 08:42

    Ed:

    Nou ik zit hier zonder zelfs maar een kopje koffie de ramadan verplicht mee te vieren en lees dan over al die mooie plekjes en lekkere dingen... Maar onze tijd komt wel weer. Geniet ervan en neem een goede fles Chateau St Michelle op ons na een dag fietsen (en neem er eentje mee naar NL dan drinken we die als wij ook weer in NL zijn!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Portland

Freek

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 67247

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 21 September 2011

Cycle Oregon 2011 Going Coastal

08 September 2010 - 21 September 2010

Cycle Oregon 2010 The Round Up Ride

09 September 2009 - 22 September 2009

Cycle Oregon 2009 The Mythical State of Jefferson

04 September 2008 - 15 September 2008

Cycle Oregon 2008 The Wild Wheeled West

Landen bezocht: