De eerste nacht in the USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu De eerste nacht in the USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Freek Reijnen - WaarBenJij.nu

De eerste nacht in the USA

Door: Freek Reijnen

Blijf op de hoogte en volg Freek

11 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Normaal schrijf ik geen verslag over de nacht. Simpelweg omdat ik dan slaap maar ja je hebt het al in de gaten, soms is het anders.

Ik sliep, volgens mij, al meteen toen ik de lakens raakte en werd wakker om 1.15 uur plaatselijke tijd omdat mijn telefoon ging. Een van mijn collega's aan de telefoon met een vraag over palletprijzen en hoe dat te berekenen. Uiteraard gaf ik hem netjes antwoord en vervolgens vroeg ik hem of hij mij rechtstreeks gebeld had.

Nee hij had in mijn email gezien dat ik 2 weken weg zou zijn en in geval van nood mij via de telefoniste kon bereiken. Dus zodoende.
Ik zei hem dat het midden in de nacht was en ik op vakantie was in de VS. O ik wist niet dat je op vakantie was! Nee ik mag altijd gewoon 2 weken weg en dat in mijn email zetten!
Maar ja voor hem was deze vraag waarschijnlijk erg belangrijk. Je ziet ook vooruitgang heeft nadelen.

Nou ja ik was nu toch wakker en belde even naar huis en mijn Uggs collega's om te helpen met de keuze. Vervolgens probeerde ik verder te slapen maar dit ging voor géén meter meer. Omstreeks 2.30 uur kwam de buurvrouw hikkend voorbij waarschijnlijk onder invloed van... Een uur later de krant etc, etc.

Uiteindelijk toch nog wel even geslapen maar ja het had beter gekunt.

  • 11 September 2009 - 17:29

    Fietsland.com:

    Dat kost die collega minstens een etentje hahaha omdat hij je wakker heeft gebeld.....

    Leuk om te lezen die verslagen van je, je zou journalist/schrijver moeten worden!

    Groetjes van Edwin

  • 11 September 2009 - 21:04

    Harry/ Diny Benthem:

    Hallo Freek,
    Even een korte reactie om jou veel succes te wensen met de tocht.
    Houw do.

  • 09 Oktober 2009 - 19:26

    Freek Reijnen:

    Ocherm! Slaapgebrek is niet fijn: en omdat je een beetje zielig bent zal ik voor deze keer de spelfouten door de vingers zien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 15 Mei 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 67252

Voorgaande reizen:

07 September 2011 - 21 September 2011

Cycle Oregon 2011 Going Coastal

08 September 2010 - 21 September 2010

Cycle Oregon 2010 The Round Up Ride

09 September 2009 - 22 September 2009

Cycle Oregon 2009 The Mythical State of Jefferson

04 September 2008 - 15 September 2008

Cycle Oregon 2008 The Wild Wheeled West

Landen bezocht: